Fizikcifizik belli bir sınır var ondan düşük çıkarsa hamileyken bulaşma ihtimali oluyor hamileyken bulaştığında da bağışıklılık gelişmiyor sınır 80 dedi doktor sanırım 80 üstü bağışıklıklık yüksek yani daha önceden gecirmiş oluyor he benim 67 çıktı hamilelikten bir iki ay önce de olabilir ama bunu net bilmedikleri için mecburen antibiyotik kullanmak zorunda kalıyorum hamilelik boyunca 18 hafta da amniyo sentez sıvısı alınıyor ve organ taramasına giriyorum bebeğe bulaşmışmı diye eğer bulaşmış olursa Allah muhafaza ozaman bebeğe göre bir tedavi uyguluyorlar bulaşmamış olursa antibiyotik devam. En son ölçüldüğümde 69 çıktı hatta yapay zekaya sorduğumda bana yüksek dedi ama doktora gittiğimde yüksek olmadığını söyledi.