Merhaba kızlar..2. Gebeliğim ilkinde yoktu şeker yüklemesinde açlık 91.5 1. Saat 193 2. Saat 198 çıktı. Diyet ve takip verildi iki gün dikkat etmedim sabah açlık düşük çıktı akşamları fena değildi.. pazartesi tekrar gittim ve bu sefer tam uydum listeye akşam 9da ara öğün verdi doymadığım için 2. Saat 109 geldi dengeliydi ama yinede tokluk sabah 186 geldi 2. Saate 129 geldi.. dikkatte ettim ama insilün kullanmak istemiyorum napıcam aynı durumu yaşayanlar lütfen fikir verin