Mir90 Melikeahmettt canım 20. Haftadan sonra gel dedı bana sağlık ocağındaki hemşire. Herkezin aynı haftalardadır
kuzusunun_annesi 21.haftamda oldum sağlık ocağındaki aile hekimim 20.haftadan önce yapılmasını uygun bulmuyor bebek için
celenkk Melikeahmettt bende dün oldum canim tam 19 haftalik hamileyim bir sorun olmadı da sağlık ocaklari arasında yer değiştiriyor herkesin belirlediği tarih aralığı yani korkmadan yaptirabilirsin
esractn Melikeahmettt yok 20.haftamda olucaktim nirmalde ama bazi sebeplerden dolayi hastanede yattim suan hastanedeyim halâ cikinca gidip yapicam. Doktora sordum haftam bu kadar oldu sıkıntı olur mu diye sıkıntı olmaz bazılari hic yaptirmiyo bile dedi
Melikeahmettt celenkk Evet çünkü farklı haftalar duydum acaba kişiye göre mi diye düşündüm o yüzden sormak istedim
biricigimbebegim Melikeahmettt aşıdan mı etkileniyor bilmiyorum birkaç gün çok az hissettim ama iyi çok şükür
Mir90 Melikeahmettt aynen canım zaten aşıların belli zamanları varmış hamilelikte etkili olabilmesi amacıyla o yüzden herkezin haftası hemen hemen aynı belki bir iki gün oynayabilir