uracolect Kızlar merhaba gebeliğimi yeni öğrendim ve düşük bi sayıyla öğrendim . 17 Ocak 19.3 20 Ocak 69.56 Yükseliş iyimi sizce Kasım ayında bi kimyasal gebelik yaşadım korkularım var lütfen yorum yaparsanız sevinirim 😊
Melike3506 uracolect güzel artmış hayırlı olsun. 2 günde bir kan verirseniz takip için daha iyi olur ama
happy44 uracolect çok iyi anlıyorum seni ben de boş gebelik ve kalp durması yaşadım iki kere kürtaj oldum geçen ay da kimyasal geçirmiş olabilirim hatta awox testlerim 5 gün üst üste silik çizgi oldu sonra regl oldum kan vermediğim için bilmiyorum.. şu an korkuyorum aynı şeyi yaşamaktan olumsuz giderse diye endişeliyim inşallah sağlıklı bir süreç olur
uracolect happy44 anladım sende çok zor şeyler yaşamışsın Allah yardımcın olsun benim 3 sene sonra ilk gebeliğim olucak ondan dolayı tedirginim biraz