cerenxertan canım hiç alakası yok ben bir tatlı yiyorum aklın şaşar bana hep oğlun olcak dediler kese şeklim fasülye gibi dağınık kız toplu olur dediler karnım erken çıktı yusyuvarlak erkek dediler ama ben hep kız hissettim eşimde öyle hissetti kziim olcakmis rabbim hayirlisini nasip etsin herkese sanada gönlüne göre versin 🩷