Kızlar regl ola ola hamile olmuş olanlar varmı? Ben test yapmıştım reglimden önce hepsi silik çıkıyordu. mide bulantılarım halsizliklerim bel ağrılarım vardı, kendimde hiss ediyordum doğrusu. Regl günü çok az sancılanmam oldu ve kahverengi akıntı geldi sonra kırmızılaşmaya başladı ve regl oldum. Ama hala mide bulantılarm devam ediyor. Ben hep regl olurken çok ağır sancılaar çekerdim yerimden kalkamazdım bu sefer öyle ağrım olmadı. Başına gelen varmı? Ola bilirmi öyle şey?