Fragaria65 Biz hemen hemen 2000 liralık alışveriş yaptık.. İnstagram sayfasının adı İLKİM BEBE..ürünler %100 pamuk ve çok şık.. Üstelik İLKİM BEBE ATÖLYESİ diğer sayfaları ,ordan da hastane odası tüllerini yaptırdık çok kaliteli sayfa her açıdan ,göz atabilirsiniz🤩👍🏻