cerenxertan Kızlar 6 haftalıkken hamile oldugumu ögrendim şekerim troıdım tansıyonum hepsi cok yüksekti ınsulın ıgnesine başladık tansıyon ve troıd içinde ılaca başladık böyle bi durum yaşayan var mı bebeginiz nasıl doğdu bebegim için çok endişeleniyorum
Kitappsever_1 cerenxertan bende de var ikisi tansiyon için kullanmıyorum tiroid içinde bazen kullanıyorum her sabah kullanmak lazım bazen unutuyorum doktor doğarsa gerizekalı doğar dedi ilacı kullanmazsan
Mzgnn0234 cerenxertan yengemde tiroid vardı ilaç verildi jel hep takipteydi şimdi bebeği 4 aylık mutlaka iyi bir doktora görün
Es07 Doktorlar dozunu ayarlar cnm Troid ilacı kullanıyorum eskiden beri Dozu ayarlandı Tansiyon takibi yapıyorum Hergün evde Hastanede tansiyon yüksek çıkıyor Beyaz önlük fobisi dendi
cerenxertan Es07 benim tansıyonum yüksekti ilaçlar aşırı düşürmeye başladı şekerim yüksek cıkıyor bebek için çok endişeliyim acıkcası sürekli ilaçlardan dolayı kusma vb oluyo
Es07 cerenxertan Hiç stres yapma Sıkı takip yaptır cnm Bende safra için,enfeksiyon için olsun Demir,d vitamini,troid Antibiyotik bir sürü ilaç kullanıyorum
cerenxertan Mzgnn0234 doktorlar versi ilaçları zaten 2 hafta bi kontorullerim var ama yinede endişe besleniyo mu gelişimi iyi mi diye korkuyor insan
Mzgnn0234 cerenxertan içiniz ferah olsun ikinci çocukta bende çok evhamlıydım. Herseyi oluruna bırak bazen insanın korktuğu da başına gelebiliyor. Duanı et Allah’a bırak 🧡