Düzenli şekilde 28 günde adet oluyorum aeçtiğimiz ay adet olmam gerekirken 5 gün gecikme ile kimyasal gebelik yaşadığımı öğrendim. Kanamam 7 gün sürdü şimdi yeni adet dönemimi beklerken kimyasal kanamasının 1. Günü itibariyle mi saymak gerekiyor yoksa normal adet tarihime göre mi. İlk gebeliğimde de kürtaj olmak zorunda kalmıştım şuan en ufak belirti bile beni heveslendiriyor. Böyle bir durum yaşayan var mı 😔