elifff243_ https://mutluresim.com/image/IMG-0407.X0hyxX Çok çok silik bir çizgi görüyorum gebelik olabilir mi bu şekilde öğrenen oldu mu ?
Elisa0110 elifff243_ erken olduğu için böyle baya silik çıkmış olabilir Bi kaç gün sonra kan ver istersen
elifff243_ burcinbaydar1 Biraz belirtilerim de var gibi o yüzden cuma günü yenilemeyi düşünmüştüm testi ama nasip bakalım hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun 😊
burcinbaydar1 elifff243_ benim 10 gün kala belirtilerim vardı direkt kan verdim negatif çıktı 2 gün gecikmeden sonra tekrar kan verdim hamile olduğumu öğrendim o yüzden bekle dedim canım🥰