buketdeniz19 kbr0207 ben Fetal yaptırcam o yüzden ikili tarama yaptırmayacağım canım bana çok güven vermiyor açıkcası
burcuo kbr0207 Herhangi bir anomali varsa önceden bilmek ve ona göre hareket etmek adına kesin yapılmalı diye düşünüyorum. İlla sonlandırma olmasına gerek yok, bazen de takip gerektiren konular oluyor. Yaptırmadan bilemezsiniz ki.
Fatmanur_0416 kbr0207 ben yapmak istemiştim ama randevu bulamadığım için yaptıramamıştım özelde aşırı pahalı söyleyince yapamadım kaldı ama yapmak isterdim