Fatmanur_0416 doimom bende kaldı ortada kimi böyle devam ederse sezeryan olursun diyo kimi erken doğar diyo kafam aşırı karıştı neye göre hesaplama yapacağım hepsi çorba oldu 😬
doimom Fatmanur_0416 yani benim uygulamaya göre tam 40 hafta 77 gün hesaplıyor. Ama tabi bebişin gelmek istemesi doktorun alalım önerisi kaçıncı hafta ne zaman olur onu bilemeyiz🫠
kaplanseren Sevgidendi ay çok heyecanlı. Kolaylıkla sağlıkla kavuşun inşallah ben heyecanlandım sizin adınıza 🥲
anonim51 doimom uygulamaya göre son 24 cuma günü doktora gideceğim bakalım gün verir inşallah ilk gebelik 🩷🤰