betegemenbur Doktorların bir çoğu tek arterde normal doğum için riske girmiyor ben bu alanda çok araştırma yaptım %95 sezeryan oluyor tek arterliler çünkü bebek riske girebiliyor oksijensiz kalabiliyor artı ek anamoli olup olmadığı her zaman net olamdığı için riske girmiyorlarlar açıkcası bende girmek istemiyorum 3-4 doktorla konuştuk bu süreçte hepside sezeryan önerdi ve bebek doğar doğmaz acil bir şekilde tüm organlarına bakılması gerekiyor kilo içinde kaşar tahin portakal yumurta elma bunlardan baya baya tüketiyorum .