betegemenbur Hicran94 en son 22 haftalıkken gitmiştim kontrole 406 gramdı. 8 gün sonra randevum var bakalım kaç olmuşş 😊 sizin nasıl?
Hicran94 kavalakurabiyesi birşey sorucam ben mesela 26 haftalık hamileyim bu ara bebek bir gün hareketliyse bir gün hareketsiz gibi takip ettim böyle bir durumla karsilastinizmi sizde
Hicran94 betegemenbur ben geçen hafta gittigimde 25+4 de 807 gramdi bu cumartesi günü bir daha gidicem bakalım😀😀
tubikmusti Hicran94 evet bende detaylıda öğrendim bide kalpte küçük bi delik gördüler fetal eko yaptırdık doktor şuan bebeği etkilyecek bi delik değil takip edelim dedi başka bi bulgu çıkmadı
betegemenbur Hicran94 maşallahh bakalım bizimki kaç olmuş 😅 bu arada haftaya neden tekrar gidiyorsunuz özel değilse? Ve şeker yüklemesi testi yaptırdınız mı doktorum bu randevumda yapacağını söyledide kararsızım
Hicran94 betegemenbur yok özel değil tabikii eski doktoruma geri dönüyorum açıkçasi gitmisken de muayene olim dedim hemde şeker yüklemesini sorucam yaptır derse yaptiricam
betegemenbur Hicran94 yaa çok iyi o zaman bir sıkıntı olmasında 😊 ben de aç gideceğim bakalım çok önerirse yaptıracağım yoksa yaptırmayı düşünmüyorum. İnşallah sağlıkla alırız bebişleri kucağımıza