cerenxertan Kızlarrr benim doktorum soldan muane etti ve sürekliii sol kasıgımda agrı var sizce bebegim kız mı olacak erkek mi böyle bi durum yaşayan var mııı
Melike3506 cerenxertan bence cinsiyetle alakası yok onun bebek zaten kesenin içinde hareket ediyor sürekli
cerenxertan ecemk94 ramzi kuralında da sag sol bakıyolar bebek sagdaysa erkek aoldaysa kız diyolar bu durumu yaşayan var mı siye sormuştum ama
ylnydgd cerenxertan benim sağdaydı kız 😬😬 tutmuyor o hurafelerin hiçbiri doktor cinsiyet söylemeden hiçbirine kendinizi alıştırmayın
Cicilininkini cerenxertan ben hep solumda hissettim hareketelrini felan oglum olacak insalalh hayırlısyla alakası yok onla bence ama
Ecrin_47 cerenxertan bnim iki gebeliğim de solda bebeğim ikisi de kız biri şuan 5 yaşında digeri 31+5 günlük hamileyim oğlumda hiç hatırlamıyorum hangi sınıfta olduğunu ama bu iki kızımda da solda 🤗
Fatmanur_0416 cerenxertan benim doktorum da sürekli sol taraftan bakıyordu pek inanmazdım böyle şeylere ama cinsiyeti kız 😅
cerenxertan Fatmanur_0416 ya benimde soldan bakıyo ama kesede karından solda gözüküyor emin olamadımmm
selma128 Bende solda hissediyorum kese solda gozukuyor doktor soldan bakiyor genelde bakalm iki hafta sonra ogrenicem inşallah