Son reglim 21 Kasım ve en son gittiğimde kalp atışlarını duymak için kontrole gittiğim geçen hafta doktor kesenin büyüdüğünü fakat kesede kanama alanı olduğunu şeklinin bozuk olduğunu belirtti. Düşük riskin yüksek dedi. Kanamam falan yok beta 28 binlerde ve Progestron da 21 çıktı. Progestron falan başlatmadı yarın tekrar gidicem doktor bakıcak. Ultrason kağıdında hafta da 6+3 gözüküyor ama son reglim tarihine göre 8+4 olmam lazım. İlk gebeliğim dış gebelik oldu ilaç tedavisi yapıldı falan şimdi de böyle bir durum söz konusu benzer bir durum yaşayan var mı ?
Ultrason fotoğrafım