Eceguldemir Kızlar iyi akşamlar ya ben bugün 8. Haftama girdim de bu haftalarda bel ağrısı yaşayan oldu mu normal mi sizce? Yarın gidicem de doktora korkuyorum bel ağrısından 😞😞
Mom72626 Eceguldemir canım ben yaşadım bu gecede 15. Haftama gireceğim çok ağrımıyor belim ama hafif ağrı oluyor. Adet günüm geldiğinde de kasık ağrım baş ağrım bel ağrım oluyor. her ay aynısını yaşıyorum.
limoncicegi Eceguldemir ağrılarınız geçti mi acaba benim iki gündür bel ağrım var korkuyorum 8.haftadayım kuyruk sokumuna doğru ağrım😔
Eceguldemir Mom72626 hımm olabilir evet 8. Hafta da şey yazıyordu 2.adet dönemini geçiriyorsunuz diye belki o yüzdendir 🙏yani inşallah herşeyden korkar oldum
Eceguldemir Mehtapsato oh çok şükür kanamam yok sadece ağrı oluyor ben de korkmuştum teşekkür ederim cevapladığınız için 🌸🌸💕
Mehtapsato Eceguldemir rica ederim canim ufakta olsa kanaman olursa mutlaka acile git bu donemde bol bol dinlen
Eceguldemir limoncicegi şuan 10+5 teyim kuzum ağrılarım geçti ama ayakta durduğum zamanlar ağrım oluyor hatta ben bunun için doktora da gitmiştim hiç önemsemedi bile ağrımı normal dedi gönderdi sen de korkma gönlünü ferah tut 😘
limoncicegi Eceguldemir ben de aynı biraz yürüdüğümde ya da ayakta kaldığımda oluyor sanırım inşallah bir şey olmaz 🤲