Kızlar selam, 12 ocakta regl oldum, 2 gündür şeffaf ama tam berrak değil, bazen sarımsı uzayan akıntım var ama şöyle peçeyeye siliyorum geliyor bir kısmı uzuypr bir kısmı 2-3 cm uzayıp kopuyor. Kasıntı vsyok, pcos bar bende. Yumurtlama olabilir mi? Erken dönemde yumurtlama görüp gebelik elde ede oldu mu