Sevgitprk bende 31 yaşındayım, sırf bu yüzden ikili test yaptırmadım, risk faktörü olarak yazıyorlar mecbur, en güzeli fetal dna, onuda yaptırmamıştım ama içiniz rahat edecekse yaptırın, doktorum dedi öğrensen aldıracak mısın, öyle bi düşüncen yoksa gerekte yok dedi, bende ne geliyorsa Allahtan kabulüm dedim bıraktım, sadece detaylı ultrasona girdim, her şey gayet güzeldi, şükür sağlıcakla kavuştum bebeğime