Kızlar ilk hamilelğimde dişim kırıldı pek önemsemedim ama iyice beter olmus ne yesem arasına kacıyordu dişci korkum var benim neyse 3 gün önce zar zor ağrıya dayanamadım gittim
Direk kanal tedavi dedi ama ben cok korktum dolgu istedim yaptıama o günden beri ne içsem sızılıo dişim şuan bile ağrıdan duramıyorum ya Allah aşkına cevrem hamilelikte kanal tedavi olmaz dedi iyice korktum başına gelen varmı dolgu yaptırmama bile nası yaptı doktor dediler ben hiç anlamıyorum daha önce dişçiye yolum düşmemişti