Allah nasip ederse bizim de 4 Ağustos görünüyor 🤲🏻🌸 13 haftalık olduk tam, ultrasona göre 13+4 🪬 cinsiyetimizi öğrendik kızçem olacak Rabbim isteyen herkese nasip eylesin 🤲🏻💖 Ben 12nci haftadan beri daha iyiyim hamdolsun. Ama ⅞/9 felaketim olmuştu. Ölsem de kurtulsam demiştim Allah affetsin. Kabızlık, basur bile çıktı şoklara girmiştim🥲 Mide bulantısı, halsizlik, tansiyon/şeker düşmesi, bayılma hissi, sürekli uyuma, koku hassasiyeti (televizyon, güneş her şey kokuyordu ve midemi bulandırıyordu) ışıkta duramıyordum midem bulanıyordu hep karanlık istiyordum. Ay çok şükür atlattım. 2 nci trimestere 2 gün kaldı Allah sürecimizi kolay eylesin. Şimdi daha iyiyim kusuyorum ve çabuk yoruluyorum sadece kabızlığı da ilaçlarla beslenmeyle vs halletmeye çalışıyorum. 🤲🏻🌸💖❤️🪬🪬🪬