Merhaba arkadaşlar ben 3. gebeliğimi yaşıyorum korunuyordum ama hamile kaldım o yüzden tüplerimi bağlatmayı düşünüyorum diğer doğumlarım normal oldu nasıl yapıyorlar Sezeryan mı olmam gerekiyor doktora söylediğim de kabul eder mi bu arada 31 yaşındayım aranızda yaptıran varsa bilgi verebilir misiniz ?