Kızlar 7+3teyiz bugün ama kalp atışı yok. Doktor 10 cm olması gerekirken 4 cm bebek dedi. Bebek var ama haftaya bidaha gel eğer duyamazsak almamız lazım sakat doğmasındansa bu daha iyi dedi çok korkuyorm çok üzülüyorm böyle gelişim geriliği yaşayan var mi