Kızlar lütfen cevap verir misiniz?
19 Aralık 2025 de regl oldum 23 Aralık da sonlandı
Bugün ayın 20′ si 16 Ocak da olmam lazımdi gecikmiş miyim bir de arada kasik ve bel ağrım var ve göğüslerim çok şiş ve ağrılı lütfen yardımcı olun yarın test yapayım mı yoksa erken mi 2 yıldır bebek istiyorum ama olmadi 20 yaşındayım