happyymummy rvydaaa21 ben en başından beri İlknur hanımın takibindeyim çok tatlı ilgili pimpirikli işini çok iyi yapan bor doktor takipli hasta olduğum için randevuda herzaman yardımcı oldu çok seviyorum kendisini
ileydzgn zeynnpks benim abimin eşi o doktora gidiyordu memnun kaldığını söylüyordu ama doğum yaptı 1 hafta oldu tabi doğuma onlar girmiyor orası ayrı bende 4-5 gün önce şehir hastanesine doğumhaneye yattım tedbir amaçlı
umutluanneadayi zeynnpks Yusuf hocada iyi ama Tuna Ayas ban başka bide Derya hoca var ikisini canı gönülden tavsiye ediyorum
2prensesannesiiii zeynnpks ben regl gecikmemden dolayı gittim yani yorumları çok güzel de mesai saatine doğru boşluyor sanki bilemedim ama tanıyı koydu tedavi başladı
sineminkooo İlknur çam ben memnun değilim.. Toros devlette Tahsin Aydın var.. benim devletteki takip doktorum ben ondan çok memnunum 😍 şehir hastanesinde de cuma günü perintoloji randevum var doktordan memnun kalırsam yazarım 🥰
umutluanneadayi ayso5 bir bilgim yok ama dediğim gibi bayan doktor istiyorsanız Derya hocayı önernirim
ayso5 mesc ben İlknur cam da doğum yapmıştım kaç sene önce doğumda tamamen tanıdım cidden iyiydi dikisim her şeyim de çok iyiydi
ayso5 mesc cuma hocayı hiç mi beğenmediğiniz zor randevu buldum Bayadır açılıyordu yeni açıldı aldım hemen mehmet beyi dusuremem diye korktum hiç mi memnun kalmadınız
Civcivim33 ayso5 ben her ikisinde de muane oldum cuma bey daha iyi tavsiye ederim 👍🏻 hatta internette de araştırdım çoğunluk cuma bey diyor