ruyagrn Slm kızlar oglum olacak 33. Haftanın icindeyim ama ismine tam olarak karar veremiyoruz öneri bekliyorum sizden. Bir liste yapmıştım kızım Kaan ismini cok begendi ama eşim cok begenmedi Kaan ismine uyacak bir isim daha düşünüyoruz sizce ne olabilir
mom_51 Bizde eşimle bu konuda çok karşı karşıya geldik. Ne o beğendi ne ben. Büyük kızım Efe diye tutturdu. Devreye annem girdi yiğit Efe koyun dedi sağolsun eşimde kırmadı yiğit Efe de karar kıldık 🤭🫣
selos1 Yiğit koymayı düşünüyoruz yanına ikinci ismin istiyorum bende Yiğit ege mi yoksa Yiğit efe mi güzel bende fikirleriniziii merak ediyorumm 🫶🏻