edannnnur 32+5 im 34. Haftada çok yüksek ihtimal doğuracağım şartlar onu gösteriyor bu haftada doğuran var mı
atlasedaaa edannnnur 34+4 2440 grm doğurdum 12 gün yoğun bakımda yattı 3 gün de dağil anne yanında yattık aldık oğlumu eve geldik
Guzel_bebem edannnnur 34+3 de doğum oldu 2175 grm doğdu 21 sonra oğlum evine geldi çok zor bir süreçti
ssuozkan edannnnur doktorunuz ne dedi doğum için 34e mi gün verdi? 🥹 ben sizi sürekli takip ediyordum bi sorun yok inşallah. Ama arkadaşım 35te doğurdu 2 haftalık bir küvez süreci oldu bebişinin. İçinizi ferah tutun. İnşallah sağ salim kavuşun bebişinize
kara1 edannnnur ben ilk çocuğumu 34+1 de doğurdum korkulacak bişi yok. Sezeryan ve erken doğum olduğu için yoğun bakıma aldılar küvezde 1 hafta kadar kaldı sonrasında eve götürdük
Guzel_bebem edannnnur olmuştum iki doz ama yetersiz kalmıştı kızımda 4 yıl önce erken doğdu ama kilosu filan gayet iyiydi kuveze girmedi
edannnnur ssuozkan suyum malesef azalmaya devam ediyor hala 1900 gram 34 te alacağını söyledi su bu şekilde giderse serklajdan gol beklerken başka yerden geldi inşallah ya dua edin
Rabia-Bay44 edannnnur Rabbim yardımcın olsun inşallah canım bende de aynı durum vardı ama korkma senin haftan ileri yine bebeğini sağsalim kucağına alırsın
Kubraa06 edannnnur havuç suyu çok iyi geliyo diyolar denediniz mi acaba suyu çoğaltıyormuş buradaki bi kaç postta denk geldim
hazalmamy edannnnur stres yapma canım 34 de güzel bir hafta sen o zamana kadar bebeğe kilo aldıracak şeyler ye Allah’ın izniyle güçlü doğar yavrun sen iyi olucaksinki oda iyi olsun
gizarden edannnnur 33 te doğurmuştum ilk oğlumu 2.350 gram 15 gün kübezde kaldı ama bi sorunu yoktu emme refleksi yok diye tuttular biraz da para içim. Ciğer geliştiğci yaptılar