Angora35 Ben bugun kan verdim beta degerim Sonuc 55.31 sonuc birimi m/U/ml Referans 0-5 yaziyor ne anlam yani gebemiyim
parla94 Angora35 evet gayet iyi, 2 gün sonra 110 civarı olması lazım inş hep yükselerek devam eder sağlıkla inş
orhismommmmmm Angora35 yok sorun olmaz degerın gayet güzel maşallah 1 hafta bekle gitmişken bebeyi ve keseyi gör annesi
orhismommmmmm Angora35 aa gebelikte hiçbir kan veya akıntı normal sayılmaz kadın doğuma gitsen bebeğin tutunması için ilaç verecektır. Belkide yerleşme kanamasıdır
Angora35 orhismommmmmm bugun gittim kan verdim yarin sonuc gostermeye gidecegim bilmiyorum ki nasil soyleyim iki uc damla kan geliyor