İlk 3 aya kadar öyleydim mahvoldum resmen doktor aç karnına bir ilaç vermişti o biraz iyi geliyordu ama çok zordu benimde hiçbir şey yiyip içemiyordum doğru düzgün. 3 aydan sonra falan biraz hafifledi çok şükür, 2. Trimester da biraz rahatlarsın. Ben 38. Haftadayım artık. Allah yardımcın olsun inşallah ❤️