pozitifanne06 Aslında hifa’ya karar vermiştik ama annemler 10 dakika ne diye sorup anlamadığı için kızımın zorlanacagini düşündük. 2 seçeneğimiz var önerilere de hala açığız 🙃
meyra0608 pozitifanne06 Hifa gerçekten anlaşılamayabilir. Zeynep çok zamansız bir isim ben çok beğeniyorum. Kızım olsaydı Selen koymayı düşünüyordum. Vera, İnci, Bilge, İlay da beğendiğim kız isimleriydi.
Dilay34 pozitifanne06 İlk kızımın adı Zeynep ikinci kızım gelicek onun için isim bulamadım daha 🙈 o yüzden Zeynep ismini işaretledim çok seviyorum bu ismi sağlıkla kucağına almak nasip olsun 💮
Leilani pozitifanne06 benim kızımın adı da Hifa. Biz doğumdan sonra söyledik herkese ismi. Bir iki defa tekrar soran oldu ama çoğu ilkinde anladı şimdi de herkes çok alıştı. Yani çok bilindik bir isim olmadığı için evet başta sorabilirler normal bence ama zamanla alışıyorlar telafuzu da kolay bir isim bence biz en azından zorlanan kimseye denk gelmedik. Sizin önerinizden de Zeynep çok hoşuma gidiyor
pozitifanne06 Papatya05_ anlam olarak mihrayi çok beğendim aslında ama ben mihrayi istedim eşim Zeynep’i
pozitifanne06 meyra0608 verayi da çok istemiştim aslında, olayı eşim istemedi, inci bilge yakinlarimin kızı, Zeynep de akrabalar arasında var ama yine de bizim de bi tane olsun nolcak ki diyoruz 😀