seydak1 canım eğer iç çamaşırına peçete koyduysan ki ben böyle anladım umarım peçeteyle silip bakıyorum leke var demek istemişsindir ama ilk söylediğimse odaya peçete koymak çok zararlı bence koymayı bırak nefes almas vajina ama lekelenmeler normal olabiliyor ultrasonda her şey normal ise ve kanaman kıemızı değilse bence progestan ile kısa sürede sona erer boş bol dinlen ağır kaldırma ❤️ ve bence bir süre günlük ped, peçete tarzı şeyler koyma iç çamaşırına açık renk çamaşır giy bu şekilde gör ne kadar lekelenmen olduğunu