anonimhesapp 15 inde doktor kan almıştı negatifti. Daha test yapmadım umudum yok açıkçası . Test yapıp pozitif alan var mı ? 🌸
kacamazzz anonimhesapp benim bat 25 ama daha yapmadım yarın yapmayı düşünüyorum ☺️ sen ne zaman test yapacaksın
anonimhesapp kacamazzz test yapıp negatifi görünce regl beklemek çok üzücü geçiyor ya gecikme beklerim. Aylardır test yapa yapa bıktım 😂
anonimhesapp iremykn pozitiftir inşallah. Yumurtlama gününüzü biliyor musunuz? Sonucu buraya da yazar mısınız merak ettim 🌸🌸
iremykn anonimhesapp tabi ki 8-9 Ocak pikti 14 gün sonra regl olsam 23 beklenen regl tarihim bugün sayfamdan bakar mısın çıkan teste 🥹🥹🥹
iremykn Mutlubiriol canım belirtim yok henüz kimyasal olabilir dediler 2 gün sonra yeniden vereceğim 🥹
uzlett iremykn çok sevindim adına canım inşallah kimyasal değildir 🌸🌸 5 çok az bi değer acaba hangi marka ile test yapmıştın
iremykn Mutlubiriol canım net olmamakla beraber 24 Ocak diye düşünüyorum Pcos da var bende bugün de 5.5 çıktı işte
Bir1kelebek iremykn 5 üstü hamile sayıkıyor canım yeni yeni tutunuyor bebişin sana 🫠 günlerini güzel geçirr sevdiğin kişilerle görüş mutlu ol gül eğlen😍
ayvm iremykn benim de bat 24. Bu sabah testte negatif çıktı. Ama adetime daha 2 gün var inşallah pozitife döner :(
iremykn uzlett Awox canım, henüz 4 gün vardı regl olmama aslında Pcos olunca regl günü de karışıyor. Çok silik bir çizgi çıktı bende umutlanmamak için kan verdim ☺️ inşallah yükselir
uzlett iremykn şu çok pahalı olan tes miydi o😂 Evet benim de çok düzensiz günüm geçti ama Yarın randevum var iple çekiyorum resmen belirtin var mı peki canım
aydagul Son adet 27-28-29-30 aralık, ovülaston pik 11-12 ocakta, 13ünde çatladı. BAT 22 ocak. Dün ve bugün test yaptım negatifti
ayvm aydagul i benim de bat 24 Ocak. Bu sabah nimo marka idrar testi yaptım negatif çıktı. Adetime 2 gün var. Acaba pozitife döner mi yoksa test doğru mudur