yenidennnn Bende de ilk hamileliğimde ağzımda sürekli acı demir tadı vardı böyle anlamlandıramadığım bir şekilde sonra kansızlık çıktı doğuma kadar 3-4 ay kan ilacı kullandım. Şimdi kan değerlerim iyiymiş herhangi bir tad gelmiyor çok şükür 19+4 hamileyim.