yesilgozluyum inşallah herşey gönlümuzce olur benimde iki oğlum var kız evladı da sağlıklı bir sekilde tatmak istiyoruz nasip eder inşallah rabbim sizede banada 12+5 de perinatoloji doktorum kemik yapısı kız kıza benziyor dedi ben sormadım kendisi söyledi başka gebe izlem doktoru erkek diyorum cihazım kötü dedi şuan belirsizlikle duruyorum umarım gonlumuzce olur inşallah
bu 12+5 ait kıza benziyor dediği ultrason
Siz kendinizde erkeklere göre bir değişiklik görüyor musunuz bu gebelikte belirti olarak 🥹💕🤲🏻