Merhabalar benim son adet tarihim 17 aralıktı. Cumartesi günü test yaptım ve silik çizgi gördüm pazar günü tekrar test yaptım ve yine diğerinden daha koyu çift çizgi gördüm merak edip pazartesi günü kan testi verdim değerim 72 çıktı sizce değer düşük mü 2-3 haftalık olduğu yazıyor kan testi raporunda. Perşembe günü tekrar testi yenilemeyi düşünüyorum