@gokenc 27+4 haftalığım benim de var hamilelikte cıktı Şöyle anlatayım kafamı cok karıştırıyor bu durum..
İkinci gebeliğim de kan verdim ilk haftalar da doktorum troidin yüksek çıkmış dahiliyeye görün demişti tabi ben hiç gitmedim dahiliyeye umursamadım bide Bebeğe zararı olduğunu bilmiyordum 40+1 de doğum yaptım bebegım sağlıklı doğdu çok şükür elhamdülillah 5 yaşinda şuan zehir gibi üçüncüye hamileyim bunda da kan verdim gene aynısını dedı doktorum troidin yüksek dahiliyeye görün diye bizde İkinci cocukta da bunu dedıği için sağlık ocağından kan verip dahiliyeye gittim doktor bana değerlerin normal ama gebe oldugun için sınır da bunu düşürmemiz lazım yoksa bebek de gelişim geriliği yapar dedı 25 lik ilaç yazdı kullandım bitti tekrar kan verip gittim değerlerim 7 ye çıkmış ilacın dozunu arttırdı 50 lık yaptı endokrinoloji bölümüne yönlendirdi 25lik doz hiç fayda etmemiş bana düzenli kullandiğim halde böyle bir sorunla karsı karsıyayım düşünüp duruyorum neden böyle oluyor diye uzun oldu kusura bakma hakkını helal et Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤲🌸