cilekokulum00 Kızlar ben 9 haftlalık oldum Ama halada yan dönüp yüz üstü yatıyorum öyle yatmasam uykum gelmiyor bir zararı varmı acaba
ezgi3452 cilekokulum00 O haftalarda ben de yüzüstü yatıyordum hiçbir şey olmaz. İlk trimestir o konudan çok rahat merak etme su an tadını çıkararak uyu 🤭
fkurtba cilekokulum00 bende öyleydim 15.haftama kadar hatta ama 16 ya girdim yüz üstü ister istemez yatamamaya başladım yan yatıyorum bi zaman sonra zaten rahat edemiyeceksin yan dönmek isteyeceksin
birerkekannesi__ cilekokulum00 ay yat bacım sonra hasret kalıyorsun gönül çıkınca ben sola uyuya uyuya uyuşuyorum
hllvrl Ben karnım iyice şişene kadar her pozisyonda uyudum. Bir doktorum anne bayılmadığı çarpıntısı olmadığı kötü hissetmediği sürece istediği pozisyonda yatabilir demişti
cilekokulum00 ezgi3452 Bazıları fazla öyle yatma bebek zarar görmesin diyorlar ama doktoruma daha sormadım tşk ederim 🥰
cilekokulum00 fkurtba Karın büyüyünce ister istemez insan yatamaz doğru ozaman rahat uyuyayım şimdlik😍
cilekokulum00 birerkekannesi__ Sağ sol değiştiryorum sabaha kadar karnım cok büyümedği sürece böyle yatarım ozaman
cilekokulum00 birerkekannesi__ Maşallah 🧿🧿🧿🧿evet o haftalarda cok zor nefes alıp vermekte bile güçlük çekiyorlar Allah kolayştırsın inşallah Sağlıkla kucağınıza Alırsınz 🥰