fatmaa51 anaiswatterson 6+5 ti bitanesi bitaneside 6+3 tü canım geç döllenmeyse daha geç haftalarda duyuluyor
anaiswatterson Benim de şuan 6+1 kızlar. Randevum haftaya hem çok heyecanlı hem meraklıyım. Rabbim yavrularımızı sağlıkla kolaylıkla kulaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🌺
hcrane Kızlar 6+6 dayım bugün kalp atışı duyduk ama 90 biraz yavaş dedi doktor. Bu şekilde olan var mı hızlanır mı