nur_say Kızlar dün saat 9:30 kan verdim. Diğer sonuçlar çıktı ama beta sonucum çıkmamış daha. Doktor öğleden sonra gel sonuç çıkar dedi ama e nabızda yok. Acaba doktorun sisteminde var mıdır. Gitmekle gitmemek arasında kaldım 😥
yeliz1923 nur_say Bazen geç çıkıyor 1 haftaya yakın çıkıyor benimki de geç çıkmıştı 5 gün sonra falan 😊
nur_say burcinbaydar1 şimdi doktorun yanında çıktım. Gebelik varmış. Aam çok erkenmiş daha onun için sisteme düşmemiş
zeymoms3 nur_say ypk canım ya 1-2 saate çıkıyor e nabıza bazen düşmüyor yaptırdıgın hastane özelse internet sitesinden tettik sonuçlarına bak çıkıyor
nur_say zeymoms3 sağlık ocağında çok geç çıkıyor canım. Sistemde hâlâ yok ama doktorun sisteminde vardı
Hilaldmrci nur_say evet bir hafta geçti geçtiğimiz cuma günü gebe olduğumu öğrendim ve betam 452ydi bu cuma günü de doktor kontrolüm var🥰
nur_say Hilaldmrci hayırlı olsun. Bende bugün öğrendim daha çok çok yeni. Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🥰
Krnn1 nur_say evet ben bir kere verdim ertesi gün öğlen oldu çıkmadı eşim yerime gitti öğrenmeye doktor bakmış öyle sisteme düştğ