Kızlar ben bir post açmıştım burda 12 haftalık iken bebeği hissediyorum ya 13 haftalık oldum limon kadar ve şimdi 2-3 gündür ki hissedemiyorum geçen çok yoruldum misafir filan ağırladım ettim normalde günde bir veya iki kere hissederdim muhakkak ama şimdi hiç hareketlerine denk mi gelmiyorum hissetmiyor muyum korkuyorum ve rüyalarıma giriyor acaba kötü bişey mi oldu diye cikoaltada yiyorum domatese bu sıra taktım onuda yiyorum ama tık yok normal mi?