betam 1200 çıktı ama sağ tarafta sürekli kasıklarımda batma oluyor normal mi
portakal33 bendede oluyor bende 5 haftalık hamileyim batma ve akıntı oluyot normal heralde
portakal33 şuan o bende de var 4+6 yım vücud adapte olmaya çalışıyor hamileliğe
portakal33 15 haftaligim hala oluyor 9 11 haftada cok siddetlenmisti cok normal
sağ tarafta mı oluyor peki sizde de