Admsarzu Artik 2 haftada bir kontrol ve 2 hafta sonra nst bağlanmaya başlayacakmış 🥲 bebek gelmeye hazirlanıyor dedi alttan kontrol etti güzel dedi. Sizin bu haftalarda bebek kilosu neydi ? Pozisyonu nasıldı ?
Papatya05_ Admsarzu 30. Haftada gitmiştim 34 te çağırdı işlerim olduğu için gidemedim 35. Hafta gittim 2 hafta sonra çağırdı sezaryen tarihi verecekmiş
seher_3590 Admsarzu 27.haftada gittim 1.150 gr olmustu ve baş aşağı pozisyonda duruyor ama çok fazla baskı yapıyor zor hareket ediyorum.
Cansuuuucan Admsarzu 28+6da gittiğimde 1500 kiloydu ama doktorum hiç doğumla ilgili bişey söylememişti, zaten daha dönmemişti de 32 oldum tekrar gittim yine doğumla ilgili bi tarih zaman konusu olmadı bu haftalar erken değil mi doğumu konuşmak için
Admsarzu Cansuuuucan doğumu konuşmadık zaten sadece bebek kendini doğuma hazirliyor dedi pozisyondan dolayı 🙂
Ha1999 Admsarzu var tabiki kasik ağrım vajinada batma hissi oluyor kizlarimda çok rahattim hiç ağrım olmuyodu bu öyle değil bilmiyorum ama erkek olduğu için gibi geliyor bana evi fln Süpürge açıyorum belim tutuluyor valla doğumu düşündükçe korkuyorum biraz 3 cü doğum olmasına rağmen
Cansuuuucan Admsarzu anladım alttan kontrol etmesi sezeryan için tarih verecek olması falan kafamı karıştırdı da ondan sordum sizin ikinci doğumunuz mu olacak
Admsarzu Cansuuuucan sezeryan tarihi vermedi yada her hangi bir tarih de vermedi alttan kontrol etmesi rahim ağzı genişliğini ölçtü bunu herkese yapıyorlarmış sanırım. İlk doğumum olacak inşallah nasip olursa normal suda doğum yapacağım