Keziban Erkek bebek ağırlaştırmıyor derler hep, bence de öyle. 31+3 haftalık gebeyim genel olarak hamileliğim beni zorlamadı çok şükür. İlk başlarda hep ekşi çekti canım sonraları ile tatlıya döndüm ilk başlar tatlı yiyemiyordum asla canım istemiyordu çok düşkünümdür normalde. Ağrı kısmı ise yine ağrım sızım olmadı, onu da pilatese bağlıyorum ama. Çok işe yaradı kesinlikle. Genel olarak erkek bebekler zorlamıyor diye düşünüyorum çevremden de gördüğüm kadarıyla tabi :)