Zynepkk Doğum için yatışini verdikten sonra bir önlük veriyorlar zaten sana doğum yapana kadar üstünde kalıyor o önlük.Onluk dışında üstünde hiç bir şey olmuyor acilmaya bakmak için de zaten önlük elbise gibi olduğu için bakabiliyorlar zaten.Hastane fark etmez her hastanede verilmesi zorunlu bir şey