nilaycaliskan Anneler selamlar :), büyük kızım orta okula geçti artık harçlık vermek gerekiyor haftalık ama ben nakit taşısın istemiyorum yanında devamlı siz neler yapıyorsunuz bu konuda?
PapatiA nilaycaliskan benim daha büyük çocuğum yok ama yiğenim yanına 500tl kıyuyoruz olaki acil bısey olursa diye kantinciyle anlaştılar ne alırsa toptan ödüyorlar dısarlık bısey olursada iban felan hallediyorlar
nilaycaliskan Ahahah demek aynı sorunları yaşayan bir ben değilim bunu bilmek bile bi tık rahatlattı :D