Kızlar hamileyken rutin kıntrollere gittiğimiz zaman iş yeri ücretli izin girmek zorundaymış kanuna göre elinde belge gittiğine dair olduğu zaman senelik izinden veya ücretsiz izin giremiyormuş bugüne kadar benim iş yerimde de böyleydi bugün haber geldi artık ücretsiz izin olarak girilecekmiş 170’i aradığımda bu benim yasal hakkım olduğunu ve yasal hakkını ihlali olduğunu söylediler bilgisi olan var mı