senaakck Kızlar kızıma isim bulamıyorum kararsızım Eliz ismi nasıl sizin bebişlerin ismini ne koydunuz helppp 😁🌸
nurellanurrrr senaakck da ha cinsiyet belli değil ama kız olursa Elisa koymayı düşünüyorum çok kibar geliyo kulağıma 😅
Mege_Adanisa senaakck sizin tercihiniz ama çok güzel geldi bana eliz 🥰sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Keziban senaakck iki tane kızım var Hilal Eslem, Elif bala koyduk. Üçüncü kız olursa gülce koymayı düşünüyorum bakalım daha cinsiyeti öğrenemedim