Kızlar selam şükürler olsun bu postu açmak banada nasip oldu. Bebeğim 26 günlük oldu bile.
Normalde ben vajinal doğum istiyordum ama 37. Haftamdaki kontrolde çatı darlığı ve kemiğin aşağıda olması nedeniyle bebeğin doğum esnasında takılma ihtimali vb. Durumlardan doktorla ortak karar alarak sezeryana yöneldik risk olmaması için.
Tarihi doktorum koydu planlana tarihi bekliyordum normalde fakat planlanandan 8-9 saat erken gelmek istedi benim bebiş. Akşam yemeğinde adet olacağım gibi çok hafif düzeyde bir sancı geldi ama çok hafif sonra kasılma sayacına her böyle hissettiğimde tıkladım başta saat başı geldi sonra 30 dakikaya düştü sonra 7 dakikada bir oldu ama şiddetli hiçbir ağrı hissetmiyordum duş aldım saçımı düzleştirdim bebeğin eşyalarını arabaya indirdik hiçbir sorun yok. Sonra eşim doktoruna yazsana bi dedi bende uygulamada sancılarımın ekran görüntüsünü alıp doktoruma ilettim. Doktorumda acilen hastaneye gidiyorsun ekibe bilgi veriyorum dedi saat 21.30 civarı hastaneye gittim nstye aldılar doğum sancılarım başlamış hemde en yüksek seviyede ama ben hiç bir şey hissetmiyordum açılmamda yoktu henüz acil sezeryana alıyoruz bebek kanala inmeden dediler böylelikle gece 23.23’de bebişimi kucağıma aldım.
Bebeğinizin sesini duyduktan sonra ameliyat esnasında olan hiçbir şey asla umrunuzda olmuyor gerçekten doğruymuş. Ameliyat ağrıları ilk gün zor ilk yürüme biraz zorlayabiliyor ama bol bol yürümeye çalışın yürüdükçe atlatacaksınız. 3 gün zorladı dikişlerim ama 4. Günden sonra gayet iyiydim. Hiç gözünüz korkmasın iyi ki sezeryan olmuşum.
Ameliyat sonrası ben filtre kahve içtim ve bol su içtim çok iyi geldi hiç baş ağrımda olmadı