Balbebek 21.haftadayım bebişimin odasının boyasını yaptırdım,parkelerini değiştirdim,bebek arabası ve pusetini aldım,2 tane 5 li hastane çıkışı,15 tane falan zıbın,biraz pijama vs,alt açma bezi,alt temizleme pamuğu falan aldım.
Ablam mama sandalyesi,oyun halısı,oyun çadırı vs verdi yeğenlerimden kalan😊
Beşikte hazır☺️
Sadece dolap ve ya şifonyer almam lazım bir de halı hafta sonuda perdeleri halledicem inş ne kadar kısa sürede biterse o kadar iyi sonrasında hem birden bire çok yoğun olur hem de bir an önce bitmiş olsun istiyorum heyecandan 😂