Kızlar gece bebeğim karnımda çok hareketliydi ve vajinama sürekli bıçak gibi ağrı saplanıyordu gece beş gibi tuvalete kalktığımda elimi yıkarken bi şeyin gittiğini hissettim iç çamaşırıma baktım ıslanmıştı su gibi bende ped taktım sonra uyudum bir saat önce falan uyandım şimdi de ara ara böyle regl olursunuz da yoğun giderken hissedersiniz ya öyle bi boşalma hissediyorum ara ara. Pedime bakıyorum su. Şeffaf kokusuz renksiz böyle. Sizce bebeğin suyu olur mu? Böyle az az parça parça suyu gelen oldu mu? Ağrım sızım yok ama hiç